Tak.

Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu odbywa się po uzyskaniu pisemnej zgody i warunków realizacji od Spółdzielni na wniosek lokatora posiadającego udokumentowane prawo do dysponowania lokalem.

    • Wymianę instalacji i osprzętu należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, Polskimi Normami, Przepisami BHP i P. Poż. oraz bez naruszenia praw innych mieszkańców budynku.
    • Osoby wykonujące roboty powinny posiadać uprawnienia i kwalifikacje „E” i „D” z branży elektrycznej.
    • Tablicę mieszkaniową TM w lokalu należy wyposażyć w wyłączniki instalacyjne zapewniające samoczynne wyłączenie zasilania w czasie określonym w obowiązujących normach.
    • Sposób i technologię wymiany przewodów zasilających od licznika na klatce schodowej do lokalu uzgodnić z Administracją Osiedla, którą należy również powiadomić o planowanym terminie rozpoczęcia remontu.
    • Przed zdjęciem plomby z licznika należy powiadomić  PGE Dystrybucja Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Pruszków ul. Waryńskiego 4/6.
    • Po wykonaniu prac, protokół pomiarów elektrycznych oraz schemat ideowy instalacji należy dostarczyć  do Administracji Osiedla.
    • Wszelkie prace oraz wywóz odpadów budowlanych i gruzu wykonywane są kosztem i staraniem właściciela lokalu.