Administracja Osiedla „ŚRÓDMIEŚCIE”
ul. Kubusia Puchatka 3
Sprawy techniczne
tel: 22 758-83-15
Sprawy administracyjne, rozliczenie wody
tel: +22 758-44-39
e-mail: teo1@psm.pruszkow.pl
Poniedziałek w godzinach: 7.00-18.00
Wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach 7.00-15.00
Dyżury awaryjne po godzinie 15.00 i w dni świąteczne
Hydraulik – tel: +48-696-151-882
Elektryk – tel: +48-693-303-148
POGOTOWIE
Gazowe – tel: +22-758-85-46 lub tel: +22-628-45-87
Ratunkowe – tel: +22-7586714, tel: 999
Policja – tel: +22-758-60-81 lub tel: 997
Straż miejska – tel: +22-758-66-49 lub tel: 986
Straż pożarna – tel: 998
Serwis wind – tel: +22-757-69-90, tel: +48-666-404-806
Liczba budynków
Liczba mieszkań własnościowych
Liczba mieszkań z odrębną własnością
Liczba mieszkań lokatorskich
OGÓŁEM
Wykaz budynków Osiedla „ŚRÓDMIEŚCIE”
Baśniowa 3, Baśniowa 5, Powstańców 2, Powstańców 4, Powstańców 8, Powstańców 10, K. Puchatka 9, K. Puchatka 10, K. Puchatka 12, K.Puchatka 14, Niepodległości 2, Niepodległości 4, Niepodległości 5, Niepodległości 6, Niepodległości 9, Niepodległości 10, Niepodległości 12, Niepodległości 14, Niepodległości 16, Bolesława Prusa 62, Bolesława Prusa 64, Bolesława Prusa 68, Bolesława Prusa 72, Bolesława Prusa 74, Bolesława Prusa 76, Bolesława Prusa 78, Fryderyka Chopina 2/4, Fryderyka Chopina 6, Fryderyka Chopina 23, Fryderyka Chopina 25, Fryderyka Chopina 66/70, Fryderyka Chopina 74/78, Sprawiedliwości 3, Sprawiedliwości 5, Tomcia Palucha 4, Tomcia Palucha 5, Tomcia Palucha 6, Tomcia Palucha 8, Tomcia Palucha 10, Trąbalskiego 3, Trąbalskiego 5, Trąbalskiego 9, Wojska Polskiego 16, Wojska Polskiego 20, Wojska Polskiego 25, Wojska Polskiego 27, Wojska Polskiego 28, Wojska Polskiego 29, Wojska Polskiego 30, Wojska Polskiego 31, Wojska Polskiego 32, Wojska Polskiego 33, Wojska Polskiego 35, Michała Drzymały 18A, Michała Drzymały 22, Michała Drzymały 28, Bolesława Prusa 90, Bolesława Prusa 84, Bolesława Prusa 82, Bolesława Prusa 86 Zarząd, Bolesława Prusa 88 Bank, ADM – Kubusia. Puchatka 3, Pawilony Wojska Polskiego 16A, 20A
Zadania Administracji
Prowadzą sprawy związane z obsługą osób zamieszkałych w rejonie administracji pod względem eksploatacji, oraz awaryjności w budynkach i lokalach.
Do zadań Administracji Osiedla należy m.in.
– zapewnienie utrzymania budynków w należytym stanie technicznym i estetycznym, sprawne i bezpieczne funkcjonowanie wszelkich instalacji i urządzeń w budynkach oraz ich otoczeniu, obsługa administracyjna,
– wykonywanie własnymi siłami remontów zasobów w ramach posiadanych funduszy,
– organizowanie i nadzorowanie wszystkich spraw związanych z porządkiem na Osiedlu tj.: dbanie o utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym budynków i ich otoczenia w zakresie konserwacji drzew, krzewów i trawników, koszenia trawników, przycinki i odmładzania drzew i krzewów, wycinania drzew, na które jest decyzja Wydziału Ochrony Środowiska, wykonywania nowych nasadzeń, renowacji trawników itp.,
– nadzór nad prawidłowym wywozem nieczystości stałych oraz firmami przeprowadzającymi dezynfekcje i deratyzacje,
– wykonywanie rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych obiektów budowlanych, instalacji technicznych i nadzór nad ich realizacją,
– współpraca z organami administracji publicznej, Policji i Straży Miejskiej w zakresie bezpieczeństwa,
– współpraca z Mieszkańcami w zakresie optymalizacji kosztów eksploatacji budynków,
– reagowanie na uwagi i zgłoszenia Mieszkańców,
– bieżący nadzór nad Wykonawcami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych prac,